Model de antrenament pentru intermediari

poza2

Vei face putintica incalzire cu niste cardio la inceputul zilei, stretching si un cool down la finalul antrenamentului.
Detalierea antrenamentului

vei face doua seturi de incalzire pentru primul exercitiu al fiecarei grupe musculare antrenate.
primul set de incalzire il va fi cu greutati mici, iar la al doilea set deja va trebui sa cresti greutatea cam la jumatate din dificultatea unui set de lucru
poti face cardio chiar si o ora la intensitate scazuta, ori la prima ora pe stomacul gol, ori seara cu minim doua ore inainte de culcare
abdomen vei lucra la doua antrenamente in functie de cum simti tu ca iti convine
pauza dintre seturi va fi de 30 de secunde

Exercitii pentru abdomen

Asa cum am precizat anterior, iti vei antrena abdomenul cam de doua ori pe saptamana.

Execut...

Citeste mai departe

Preferi sa faci sport sau sa speli podeaua?

ridicarea picioarelor

Sportul trebuie facut nu neaparat pentru ca ne ajuta sa ne mentinem sanatatea, ci si pentru a ne bucura de el. Acesta este sfatul oferit de un cercetator in domeniu.

Profesorul australian Tim Olds sustine ca oamenii ar trebui sa aleaga activitati sportive care sa le placa. “Ar trebui sa ne gandim mai mult cum sa ii facem pe oameni fericiti, si nu ca ei sa faca ceva care este bun pentru ei”, spune acesta, citat de news.com.au.

El a realiz...

Citeste mai departe

Ce si cand sa mananci ca sa ai putere pentru efort fizic

fitness

Mancarea inseamna energie si de aceea avem nevoie de o alimentatie potrivita pentru a putea face efort. Daca reducem drastic numarul de calorii nu numai ca ne vom simti lipsiti de vlaga, dar vom pierde masa musculara in loc sa cream in plus.

“Nu poti scapa de caloriile cu care te-ai ales dupa ce ai mancat trei bucati de placinta de dovleac lucrand la sala maine. Insa antrenamentul creste masa musculara, ceea ce, in timp, ajuta la arderea unui numar mai mare de calorii in fiecare zi”, a declarat William D. Hart, profesor asistent la Universitatea Rogers State din Claremore.

O alimentat...

Citeste mai departe

Sportul, inainte de micul dejun, arde cu 20% mai multe calorii

muschii abdominali

Ca sportul este benefic sanatatii si ajuta la arderea grasimilor o stim cu totii, insa momentul din zi cand este cel mai potrivit sa ne antrenam, pentru cele mai bune rezultate, continua sa ramana controversat. Un nou studiu a scos la iveala ca exercitiile fizice, pe stomacul gol, ard cele mai multe grasimi.

Cercetatorii de la Universitatea Northumbria au plecat de la premisa ca a face sport pe stomacul gol ar putea duce la o crestere a apetitului ulterior, astfel incat pe parcursul zilei sa se consume mai multe calorii, iar efectul benefic obtinut in urma antrenamentului sa fie anulat.

Citeste mai departe

Cum sa arzi mai multe calorii cand faci sport

poza2

Cei care nu au prea mult timp la dispozitie pentu a face sport trebuie sa stie ca pot arde mai multe calorii in timpul unor scurte activitati fizice.

Specialistii in domeniu ne dezvaluie cateva secrete care ne ajuta sa intelegem mai bine importanta exercitiilor fizice, chiar unele de scurta durata, pentru arderea unui numar cat mai mare de calorii, scrie Fox News.

Citeste mai departe

Minunile pe care le face sportul in viata ta: Fiecare minut conteaza

desc─ârcare (3)

Un nou studiu aminteste ca sportul are o importanta cruciala pentru sanatatea corpului uman. Mai mult, fiecare minut de activitate fizica este important.

Specialistii sustin ca fiecare persoana trebuie sa faca 150 de minute de activitate fizica de intensitate medie in fiecare saptamana, scrie MSNBC.

Cercetatorii de la Universitatea din Utah, SUA, spun ca fiecare minut de sport facut este bun pentru a ne mentine o greutate corespunzatoare.

Citeste mai departe

Cele mai bune exercitii pentru abdomen (Video)

muschii abdominali

Muschii abdominali reprezinta o zona a corpului pe care multe persoane vor sa si-o modeleze. Exista foarte multe exercitii care pot fi facute in acest sens, insa nu toate sunt eficiente.

Atunci cand oamenii spun ca vor sa isi lucreze muschii abdominali, se refera in general la abdomene, ce presupun contractarea acestora, exercitii care nu sunt foarte eficiente. Printre altele, abdomenele exercita o presiune neregulata asupra coloanei vertebrale, putandu-ti crea numeroase probleme, si, in plus, se afla abia pe locul 13 in topul eficacitatii exercitiilor care intaresc muschii abdominali, potrivit Fitness Revolucionario.

Citeste mai departe

Ce este fitness-ul ?

DSC_0154

Contrar presupunerilor unora, fitness-ul nu este doar un culturism cu greutati mai mici si rezultate pe masura.
Folosirea de greutati mai mici in antrenamentele de fitness este doar o diferenta intre cele doua tipuri de activitati sportive, e drept, usor de observat. Fitness-ul este pentru corpul uman ceea ce reglajul fin este pentru un aparat electronic.

El reprezinta o conditie pentru a arata si a ne simti mai bine. Cum gusturile difera, doza de subiectivism va fi foarte mare in definirea conceptelor de a “arata bine” si “a se simti bine”, motiv pentru care si antrenamentele vor fi diferentiate in functie de caracteristicile individuale ale practicantilor: varsta, sexul, greutate...

Citeste mai departe